ISOBAR
Spoluzaložil jsem reklamní agenturu BISTRO, kterou jsme vybudovali od nuly až k významné firmě s více než 80 zaměstnanci. V průběhu let jsme rozšířili naše služby od digitálního marketingu až po omnichannel komunikaci, což umožnilo agentuře dosáhnout širokého spektra klientů a trhů. V roce 2015 firmu odkoupila nadnárodní společnost Dentsu a proběhl rebranding na ISOBAR.
Vybrané ukázky práce:
Během svého působení jsem vedl agenturu skrze dvě významné akvizice, které značně rozšířily naše kapacity a tržní dosah. Zároveň jsem spoluzaložil několik sesterských agentur, každou se specializovaným zaměřením, aby lépe odpovídaly specifickým potřebám našich klientů.
Cestou jsem zažil několik velkých úspěchů a neméně ostrých pádů. Největší brzdou bylo, že jsem špatně a nedostatečně naškáloval interní procesy a systémy. Díky této chybě jsem se ale naučil co je ve vedení společnosti nejdůležitější a díky optimalizaci interních procesů a systémů jsem vždy dosáhl vytyčených cílů.
Navštivte původní stránku →
Pozice:
Výkonný ředitel, člen představenstva